تشخیص پاشاباغچه اصل از تقلبی؛ بهتر است به این چند نکته دقت کنید

از آنجایی که متقلبان و سودجویان، از هیچ فرصتی برای کلاه گذاشتن بر سر شما چشم پوشی نمی کنند، ظروف ...

تشخیص پاشاباغچه اصل از تقلبی؛ بهتر است به این چند نکته دقت کنید

از آنجایی که متقلبان و سودجویان، از هیچ فرصتی برای کلاه گذاشتن بر سر شما چشم پوشی نمی کنند، ظروف تقلبی تحت این برند در بازار زیاد است. اگر می خواهید پولتان را بابت یک ظرف تقلبی و غیر برند خرج نکنید، با ما همراه باشید تا شما با مشخصات و ویژگی های برند پاشاباغچه ترکیه آشنایتان کنیم. با فهمیدن این نکات، با خیالی راحت تر و روانی آسوده تر به بازار رفته و ظروف شیشه ای اصلی پاشاباغچه را خریداری کنید؛ با ما همراه باشید.

پاشاباغچه اورجینال یا تقلبی؛ مساله کدام است؟

وقتی به مرکز فروش عمده محصولات پاشاباغچه مراجعه می کنید، باید بدانید که کالای اصل چه مشخصاتی دارد؛ در غیر این صورت سرتان کلاه می رود. اگر نمی خواهید برای خرید محصولات فیک و تقلبی هزینه بدهید، به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، توجه داشته باشید:

1- بسته بندی؛ ساده، شیک و استاندارد

به مانند هر تولید کننده ظروف شیشه ای، پاشاباغچه نیز محصولات خود را در بسته بندی ارائه می کند. شاید برایتان تعجب آور باشد، اما این برند، محصولات خود را در بسته های ساده و استاندارد و به دور از هر گونه تجمل گرایی ارائه می کند. برای این شرکت، تولید محصولات با کیفیت است که اهمیت دارد و بس.

روی بسته بندی محصولات این برند، مشخصات محصول اعم از کشور سازنده، نام، کد، تعداد تکه های موجود در هر بسته و اندازه دقیق محصول درج شده است. بارکد محصول، از دیگر علائمی است که روی جعبه های این برند درج شده است.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که خوب است در مورد پاشاباغچه بدانید، این است که این برند همیشه محصولات خود را در ست های 6 تایی به بازار عرضه نمی کند. با توجه به نوع محصول، در هر جعبه ممکن است ست 2 تایی، ست 3 تایی و یا ست 4 تایی قرار داده شده باشد.

در ضمن، این برند، تنها در کشور ترکیه تولید نشده و کارخانه های آن در کشورهای مصر، بلغارستان و روسیه نیز در حال تولید محصولات تحت نام این برند هستند. پس هرگاه برای خرید ظروف شیشه ای این برند اقدام کردید، تعجب نکنید که چرا نام کشور ترکیه بر روی بسته بندی درج نشده است.

مطلب مرتبط؛ فوت و فن مغازه داری

2- مشخصات مربوط به محصول؛ منحصر به فرد و اختصاصی

برندهای مطرح در دنیا، برای تولید و ارائه محصولات، خود چهارچوب های مشخصی تعریف کرده اند که پاشاباغچه نیز از این قانون مستثنا نیست. محصولاتی که توسط این برند تولید می شود، دارای کد و نام هستند. برخی کالاهایی که تحت یک خانواده عرضه می شوند، ممکن است نام یکسان داشته باشند، اما کد، کاملا اختصاصی است و امکان ندارد دو محصول تولید شده توسط این برند، یک کد یکسان داشته باشند.

اگر یکی از محصولات پاشاباغچه را خریداری کرده اید و می خواهید از اصل بودن آن مطمئن شوید، تنها کافی است کد را در سایت پاشاباغچه ترکیه سرچ  کنید. با سرچ کد، می توانید شکل محصول، طرح آن و سایر اطلاعات مربوط به آن را به دست آورید؛ البته این به شرطی است که شما یک محصول اصلی خریده باشید.

3- کیفیت محصول؛ مشخصه اصلی برند پاشاباغچه

به نظر شما از برند مطرح و محبوبی چون پاشاباغچه می توان انتظاری جز کیفیت داشت؟ وقتی یک ظرف شیشه ای تولید شده توسط این برند را به دست می گیرید، شفافیت و بدون ایراد بودن تنها موضوعی است که شما را محو خود می کند.

در ظرف های شیشه ای تقلبی، تنها چیزی که یافت می شود حباب است و این یکی از نشانه هایی است که در هنگام خرید می توانید با اتکاء به آن به اصل بودن و یا تقلبی بودن ظروف شیشه ای پی ببرید.

همچنین بخوانید:
بازار شوش تهران  و معرفی فروشندگان شوش

ظروفی که این برند به بازار عرضه می کند، ظریف بوده و زیبایی آن چشمگیر است. اگر در شکل و شمایل کلی محصول نیز ایرادی پیدا کردید، بدانید که پاشاباغچه اصل، پشت این ماجرا نیست؛ زیرا این برند تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا محصولاتی بدون عیب و ایراد به دست مصرف کننده برساند.

4- لوگوی پاشاباغچه

یکی دیگر از مواردی که به شما نشان می دهد ظروف شیشه ای توسط کارخانه های این برند تولید شده است، حک شدن لوگوی این شرکت در پشت محصولات است. روی تمامی محصولات تولید شده توسط پاشاباغچه لوگوی آن حک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *