8 راه تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل از تقلبی

خوشبو کننده ایفل یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای در دنیای عطر و ادکلن است که در بازار موجود است. در...

8 راه تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل از تقلبی

خوشبو کننده ایفل یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای در دنیای عطر و ادکلن است که در بازار موجود است. در مقاله خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی میخواهیم به این  موضوع  بپردازیم که چگونه و با چه ترفندهایی میتوانیم  ایفل (EYFEL) اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ در ادامه این مقاله از وبسایت باباعمده شما را با این راه‌ها آشنا میکنیم.

خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

  1. هک بودن برند بر روی درب ها

  2. توجه به انتهای ظرف
  3. قیمت بالا در مقایسه با قیمت پایین
  4. بارکد درج شده
  5. بسته‌بندی محصولات
  6. کیفیت بو
  7. رنگ روشن مایع درمقایسه با تیره
  8. توجه به نوشته‌ها

1-هک بودن برند بر روی درب: همانطور که مشاهده میکنید در محصول اصلی نام ایفل بر روی درب محصول هک شده اما در نمونه تقلبی، این نوشته مشاهده نمیشود.

2-توجه به انتهای ظرف: در نمونه فیک این محصول، خط های کشیده شده برجسته را مشاهده میکنید، اما نمونه اصلی آن بصورت دون دون است.

3-قیمت: معمولاً محصولات اصلی با قیمت بالاتری در بازار عرضه می‌شوند، در حالی که محصولات تقلبی با قیمت پایین‌تر در دسترس هستند. تفاوت قیمت اصل و تقلبی این محصول قابل توجه است.

4-بارکد: توجه به بارکد کارتن و شیشه محصول از دیگر راه های تشخیص است، همانگونه که انتظار میرود بارکد روی کارتن باید با بارکد روی شیشه این محصول یکی باشد.

ایفل تقلبی
خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

5-بسته بندی و نوشته : بسته‌بندی این محصولات اغلب به سختی راهی برای تشخیص ایفل اصل از تقلبی است اما گاهی کیفیت بسته‌بندی‌ها می‌تواند فرق داشته باشد. بسته‌بندی خوشبو کننده ایفل اصل، معمولاً(نه همیشه) با کیفیت بالا و متناسب با قیمت محصول است، در حالی که بسته‌بندی محصولات تقلبی عموماً با کیفیت پایین‌تر و ضعیف‌تر هستند.

تشخیص ایفل تقلبی از روی جعبه

6-کیفیت بو: یکی از فرق‌های بین خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی می‌تواند در بوی محصول باشد. خوشبو کننده ایفل اصل دارای بویی مطلوب و پایدار است و در حالی که بوی خوشبو کننده ایفل تقلبی معمولاً از بوی مطلوبی که در محصول اصلی وجود دارد، کمتر استفاده می‌کند. همچنین، محصولات اصلی از مواد با کیفیت بالاتر و فرمولاسیون بهتری تشکیل شده‌اند.

7-رنگ: در تصویرهای بالا، یکی از محصولات رنگ تیره و دیگری رنگ روشن‌تری دارند، همانطور که مشاهده میکنید نمونه اصلی آن دارای رنگ روشن‌تر و نمونه تقلبی آن رنگ تیره و کدرتری دارد.

8 راه تشخیص خوشبو کننده ایفل اصل از تقلبی

8-نوشته‌ها: همچنین، یکی از راه‌های تشخیص محصولات تقلبی، بررسی نوشته‌ها و برچسب‌های روی بسته‌بندی است. معمولاً برای ایفل اصل برچسب با کیفیت بسیار بالا و تمیز است، در حالی که برچسب‌های محصولات تقلبی عموماً با کیفیت پایین‌تر و با امکانات بسیار کمتر ساخته شده‌ و چاپ بی‌کیفیت در کارتن ها هستند و امکان خوانایی کمی در قسمت توضیحات دارند .

سخن پایانی؛
برای آنکه شما بتوانید خوشبو کننده ایفل اصل و تقلبی را تشخیص دهید، به چند مورد اشاره کردیم که با رعایت آن تا حدودی میتوانید از خرید ورژن اصلی این محصول مطمئن باشید. با این‌حال خوشبوکننده EYFEL طرفداران بسیار زیادی داشته که تنوع قیمت و تنوع بالا در رایحه را میتوان از علل اصلی آن دانست. حال اگرکه متوجه شوید به جای محصول اصل، یک محصول تقلبی دریافت کرده‌اید چه حالی میشوید؟ باباعمده در پخش عمده خوشبو کننده ایفل چندین فروشنده را به شما معرفی کرده که این محصول را بفروش میرسانند. بهتر است قبل از خرید از اصل بودن محصول مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *