شرکت های تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه

طرح و رنگ از جمله عوامل تاثیرگذار در خرید مشتریان است، اما بدون شک “کیفیت کالا” عامل ...

شرکت های تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه

طرح و رنگ از جمله عوامل تاثیرگذار در خرید مشتریان است، اما بدون شک “کیفیت کالا” عامل بسیار تاثیر گذار و شاید مهمترین فاکتور در خرید محسوب شود. در این مقاله از سامانه عمده فروشی باباعمده شما را با چندین شرکت آشنا میکنیم، برخی جزء شرکت‌های بسیار معروف داخلی هستند و نام برخی دیگر ممکن است زیاد برای شما آشنا نباشد، طبیعی است که کیفیت پلاستیک و جنس کالای این شرکت‌ها نیز متفاوت است و در نتیجه هر شرکت قیمت‌های متفاوتی را برای کالای خود در نظر خواهد گرفت.

تولیدکننده ظروف و لوازم پلاستیکی لیمون

شرکت صنعت سازان کسری پرند با نام تجاری لیمون، با توجه به کیفیت بالا و طراحی مدرن محصولات خود، در بازار ظروف و لوازم پلاستیکی ایران جایگاه خوبی را به دست آورده است. البته بازار این شرکت تنها به داخل ایران خلاصه نشده و در سطح جهانی نیز شناخته شده است.

کارخانه تولید لوازم پلاستیکی هوم کت

شرکت پرهام پلاست آریا با برند هوم‌کت، با تنوع و کیفیت بالا در 4 گروه؛ لوازم خانگی، مخازن زباله صنعتی، میز و صندلی و دراور با  بالغ بر ۳۰۰ قلم کالا در رنگ‌های خاص توانسته محصولات زیبا، راحت و کاربردی را روانه بازار نماید.

کارخانه تولید لوازم پلاستیکی آشپزخانه یزد گل

گروه صنعتی یزدگل، تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه (ظروف پلاستیک – ملامین) مشتمل بر سه واحد تولیدی یزدگل، مهتاب پلاستیک و پرتو نگاه کویر از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود. یزدگل یکی از شرکتهای تولیدی موفق و برتر در صنعت لوازم خانه و آشپزخانه می باشد که طی سالها حضور در عرصه تولید توانسته اصالت برند خود را با رضایت مشتری با شعار طرح، رنگ و کیفیت حفظ نماید.

  • آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه پنجم پلاک ۱۷
  • وبسایت: www.yazdgol.com
  • تلفن:02188738444

کارخانه ارج پلاستیک

کارخانه پلاسکو نوآوران ارج پلاستیک با نام تجاری ارج پلاستیک در سال 1384 پا به عرصه تولید محصولات پلاستیکی گذاشت و در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت شامل، انواع طی، انواع فرچه و برس و جارو می شود، همچنین تولید انواع چوب لباسی پلاستیکی نیز از جمله محصولات این شرکت می باشد .

  • آدرس: جاده تبریز، آذرشهر، شهرک صنعتی سلیمی، 30 متری اول شمالی
  • وبسایت: www.arjplastic.com
  • تلفن:02140772462

تولیدکننده ظروف پلاستیکی ناصر

یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه، که در تهیه انواع سرویس ها و ظروف پلاستیکی مورد نیاز خانه، فعالیت داشته و تنوع محصولات خود را جهت تامین تقاضای بازار و جهیزیه، حفظ نموده است. می توانید محصولات مورد نیازتان را با قیمت مناسب و تنوع بالا، از این برند تهیه کنید.

  • آدرس: تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان سازمان آب
  • وبسایت: www.naserplastic.com
  • تلفن:0217310

تولیدی ظروف پلاستیکی کارن پلاستیک

  • آدرس: تهران، شهریار، سعید آباد، شهرک صنعتی گلگون، خیابان دوم شرقی، پلاک 13
  • وبسایت: www.karenplasticco.com
  • تلفن:02165611947

کارخانه تولید لوازم پلاستیکی ایده آل پلاستیک

این شرکت واقع در تهران بوده و با تولید ظروف و لوازم پلاستیکی و بلور در تلاش است تا روز به روز به مشتریان خود در بازار داخلی بیفزاید.

  • آدرس: تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان سازمان آب
  • وبسایت: www.eadealplastic.com
  • تلفن:02133632060

ظرف های پلاستیکی، آن قدر در طرح و رنگ، تنوع دارند، که هر یک از ما زمانی که می خواهیم برای خرید این ظروف اقدام کنیم، دچار سردرگمی می شویم که کدام یک از نظر کیفیت، بهتر است. درست است که ظرف های پلاستیکی، سازگاری زیادی با محیط زیست ندارند، اما شما می توانید ظرف های تولید شده توسط شرکت هایی را خریداری کنید که کیفیت تولیداتشان بالاست و شما هر چند سال یک بار نیاز به خرید ظرف های پلاستیکی پیدا می کنید. ما در مطلب بزرگترین مرکز پخش پلاسکو؛ ویژگی‌ها و مزیبت‌های خرید از یک مرکز خرید بزرگ را بیشتر برای شما به خوبی توضیح داده‌ایم. در ادامه لیست شرکت های تولید کننده ظروف پلاستیک؛ در خصوص نکات مهم در خصوص خرید ظرف های پلاستیکی آشپزخانه صحبت می کنیم.

نکات مهم در خرید عمده ظرف های پلاستیکی

یکی از مهم ترین ظرف هایی که در هر آشپزخانه ای مورد نیاز خانم هاست، ظرف های پلاستیکی هستند. امکان ندارد یک روز، شروع شده و به پایان برسد، اما دستان ما ظرف های پلاستیکی را لمس نکند. تنوع این ظرف ها زیاد است، اما در بین آنها برخی ظروف هستند که بیشترین محبوبیت را نزد خانم های خانه دار دارند.

کسانی که به عنوان یک عمده فروش کار می کنند و اجناس خود را به صورت خرد به فروش می رسانند، باید به نیاز و تقاضای مشتری ها خود اهمیت دهند. اگر در منطقه ای هستید که قیمت برای مردمان آن منطقه مهم است، سعی کنید ظرف های پلاسکو با قیمت مناسب بیاورید و اگر، در یک منطقه کیفیت اجناس بیش از قیمت آنها اهمیت دارد، می توانید اجناسی با کیفیت عالی، از شرکت های تولیدکننده و مطرح خریداری کرده و بفروشید.

دومین موردی که یک عمده فروش باید به آن توجه داشته باشد، رعایت تنوع است. کسی که می خواهد مشتری های خود را از دست ندهد، خوب است تنوع محصولات را مورد توجه قرار داده و اجناس مختلفی را به فروش برساند. در پخش عمده ظروف پلاستیکی ارزان قیمت شما با دنیایی از ظروف و لوازم پلاسکو روبرو میشوید که میتوانید از میانشان انتخاب کنید. به این شکل، می توان به سلیقه طیف وسیعی از افراد پاسخ گفت، و نیازشان به این ظروف را برآورده کرد.

اگر عمده فروشان بتوانند با مشتری های خود کنار آمده و مطابق با سلیقه آنها عمل کنند، درآمدشان روز به روز افزایش پیدا می کند. کسانی که جنس با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتری خود ارائه می کنند، یکی از موفق ترین عمده فروشان به شمار می روند.

آیا برای خرید ظرف های پلاستیکی، خوب است به برند شرکت تولیدکننده توجه داشته باشیم؟

ظرف های پلاستیکی، و ماده ای که در تولید آنها به کار برده شده است، باید کیفیت بالایی داشته باشد. برخی شرکت هایی که به عنوان تولیدکننده این ظروف کار می کنند، از بهترین متریال ها در ساخت استفاده کرده و باعث اضافه کردن پارامتر دوام، به آنها خواهند شد. اگر نام برخی شرکت های مطرح در حوزه تولید این ظرف ها را بدانید، می توانید هر زمانی که برای خرید ظرف های پلاستیکی اقدام می کنید، از برندی که می دانید محصول با کیفیتی تولید می کند، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *