بازار صالح آباد تهران چی داره؟

یکی از علت هایی که باعث شده بازار صالح آباد به یک بازار محبوب تبدیل شود، متنوع بودن کالاهایی است ...

بازار صالح آباد تهران چی داره؟


یکی از علت هایی که باعث شده بازار صالح آباد به یک بازار محبوب تبدیل شود، متنوع بودن کالاهایی است که در آن به فروش می رود. بخشی از کالاهایی که در این بازار به چشم می خورد، به شرح زیر است:

1- بازار لوازم آشپزخانه و خرده ریز
اگر ناچار باشم در جواب “بازار صالح آباد تهران چی داره؟” فقط یک جواب بدهم، آن لوازم آشپزخانه است. اگر در زمینه لوازم آشپزخانه فعالیت میکنید یا فروشگاه آنلاین دارید، یا اگر عاشق گشت و گذار در بازار لوازم آشپزخانه هستید در اولین فرصت از بازار صالح آباد تهران دیدن کنید. بدون شک این بازار یکی از بزرگترین مراکز خرید لوازم آشپزخانه محسوب میشود. تامین کنندگان و عمده فروشان در بازار صالح آباد تهران با تنوع شگفت انگیز و رضایت بخشی که از خرده ریزهای آشپزخانه ارائه کرده اند، برای خریداران این فرصت را ایجاد کرده اند که بتوانند هر آنچه که نیاز دارند، تهیه کنند. از طریق سایت صالح مال؛ بازار صالح آباد تهران را میتوانید دنبال کنید، تامین کنندگان این بازار در این وبسایت فعالیت دارند.
یاد آور این نکته میشویم که اگر قصد خرید تک از بازار صالح آباد تهران را دارید، بهترین زمان بازدید از این بازار برای شما روز جمعه است که مغازه دارانی که قصد فروش تک دارند، با بساط کردن اجناس خود به فروش تک مشغول هستند.

2-بازار اسباب بازی
شاید ندانید اما در ابتدای تاسیس صالح آباد، بیشتر فروشندگان آن را اسباب بازی فروشی‌ها تشکیل می‌دادند. هنوز هم بخش قابل توجهی از مغازه های این بازار به اسباب بازی فروشی ها تعلق دارد و بزرگترین مرکز پخش اسباب بازی در تهران، صالح آباد غربی محسوب میشود. تنوع و قیمت های متنوع از ویژگی‌های بارز بازار اسباب بازی فروشی صالح آباد می‌باشد.

3- مجسمه و لوازم دکوری
بازار دیگری که خرید کردن از آن برای خانم ها، بی نهایت جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد، بازار مجسمه است. در این بازار، انواع و اقسام مجسمه با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. اگر به دنبال یک مجسمه خاص می گردید و یا اگر هیچ طرحی از مجسمه در ذهن ندارید و تازه می خواهید بدانید چه چیزی برای خانه تان مناسب است، حتما به بازار مجسمه در صالح آباد بروید. قطعا در صالح آباد همان چیزی که می خواهید پیدا خواهید کرد. البته باید بگوییم، کانال بازار صالح آباد نیز می تواند به شما کمک کند تا قبل از رفتن گشتی در مجسمه های این بازار بزنید.

4- شلف ها و باکس های دکوری
علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم، صالح آباد قطب فروش شلف و باکس های دکوری نیز میباشد و یکی از مکان های جذاب و مناسب برای کسانی است که به دنبال تنوع برای خرید انواع شلف ها هستند.

5- پوشاک
برای خرید عمده پوشاک نیز میتوانید از طریق بازار صالح آباد اقدام کنید، مراکز معروف و بازارهای دیگری در تهران هستند که در زمینه پوشاک عمده فعالیت میکنند اما افراد فعال در زمینه پوشاک نیز غافلگیر خواهند شد زمانی که بفهمند تعدادی عمده فروش در بازار صالح آباد نیز در حال فعالیت در زمنه پوشاک هستند.

6- لوازم آرایشی
اگر در زمینه لوازم آرایشی فعالیت میکنید و تا اینجا مطالب ما را خوانده‌اید دلسرد نشوید، بازار صالح آباد شما را نیز ناامید نخواهد کرد، عمده فروشان زیادی در صالح آباد تهران هستند که در زمینه لوازم آرایشی در حال فعالیت هستند.  

هدف شما از گشت و گذار در بازار صالح آباد تهران چیست؟ احتمالا قصد خرید لوازم ریز و درشت خانه و آشپزخانه را دارید. بعید به نظر میرسد با ورود به اولین مغازه بتوانید اقدام به خرید لوازم مورد نیازتان بکنید، اگر با ما هم عقیده‌اید پیشنهاد میکنیم بر روی دکمه نارنجی رنگ بالای صفحه کلیک نمایید تا بتوانید به آسانی با فروشندگان فعال در بازار صالح آباد تهران آشنا شوید. شما با ورود به پنل هر فروشنده میتوانید از محصولات آن فروشگاه و قیمت های آن دیدن نمایید.


وقتی می خواهید خرید کنید، اولین جایی که به نظرتان می رسد، بازار است. حال اگر در این بازار، همه اجناس و اقلام به قیمت عمده به فروش بروند، که چه بهتر؛ می توان با مناسب ترین هزینه، برای خرید بهترین ها اقدام کرد. ما در این متن می خواهیم در مورد بازار صالح آباد حرف بزنیم؛ این بازار یکی از معروف ترین بازارهای تهران و کل کشور است. اگر دوست دارید از این بازار دیدن کنید، در ادامه مطلب “بازار صالح آباد تهران چی داره” با ما همراه باشید؛ ما می خواهیم دستتان را بگیریم و با خود به بازار صالح آباد تهران ببریم.

بازار صالح آباد کجاست؟ مسیرهای مختلف منتهی‌ به بازار را بشناسید

بازار صالح آباد یکی از آن بازارهایی است که اغلب خرده‌فروشان لوازم خانه و آشپزخانه ، اسباب‌بازی فروشی‌ها و حتی فروشندگان صنف پوشاک بطور پیوسته برای خرید عمده به آنجا میروند یا بصورت آنلاین از عمده فروشان فعال در این بازار خرید میکنند، البته خانم‌های و آقایان زیادی همه روزه برای خرید تک نیز از این بازار دیدن میکنند. در بازار صالح آباد، اجناس با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رود. از هر کالایی که بخواهید در این بازار یافت می شود. اگر دوست دارید برای خرید کردن به این بازار بروید، باید با مسیرهای دسترسی و آدرس آن آشنا باشید. ما ابتدا، در مورد آدرس حرف می زنیم و سپس در مورد اینکه چگونه به آنجا بروید، نکاتی را با شما در میان می گذاریم.

1-آدرس بازار صالح آباد

-آدرس شماره 1: بزرگراه آزادگان: وقتی وارد آزادگان شدید، در حد فاصل بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا، خیابان شهید کلهر قرار دارد. صالح آباد در این خیابان قرار گرفته است.

– آدرس شماره 2: بزرگراه شهید تندگویان: زمانیکه وارد این بزرگراه شدید، به سمت اتوبان بهشت زهرا بروید و از روی پل شهید صنیع خانی عبور کنید. این بازار در خیابان کلهر قرار گفته است.

جدیدترین محصولات لوازم خانه و آشپزخانه را در کانال تلگرام بابا عمده جستجو کنید.

2-مسیرهای دسترسی به بازار صالح آباد
در ادامه ی مطلب “بازار صالح آباد تهران چی داره” برای رفتن به صالح آباد نیز روش های متفاوتی وجود دارد. اینکه کدام روش را انتخاب کنید به شرایط شما بستگی دارد. اگر ماشین شخصی دارید، می توانید از یکی از مسیرهایی که در بالا نام بردیم، خود را به این بازار برسانید.

 مترو: اگر می خواهید با مترو بروید، باید بدانید که برای رفتن به این بازار، متروی مستقیم وجود ندارد و شما مجبورید در نزدیک ترین ایستگاه از مترو پیاده شوید و مسیری را به صورت پیاده طی کنید. وقتی سوار مترو شدید، باید به ایستگاه میدان محمدیه در خط یک مترو بروید. وقتی به این ایستگاه رسیدید، از مترو خارج شده و سوار اتوبوس های میدان محمدیه به شهرک رسالت بشوید. در ایستگاه شهرک رسالت از اتوبوس خارج شوید؛ لازم است بدانید که شهرک رسالت در مجاورت بازار صالح آباد قرار گرفته است.

اتوبوس بی آر تی:
اگر دوست ندارید با مترو به این بازار بروید، اتوبوس های بی آر تی نیز می توانند شما را به این بازار جذاب برسانند. برای رفتن به بازار صالح آباد با اتوبوس های بی آرتی، باید به سمت ایستگاه میدان بهمن بروید. در این ایستگاه از اتوبوس خارج شوید و با تاکسی های شهرک رسالت به بازار صالح آباد بروید.


ترمینال آزادی: اگر از ترمینال آزادی وارد تهران شدید، باید سوار بی آرتی خط 1 شوید و در ایستگاه نواب از اتوبوس پیاده شوید و مجددا سوار بی آرتی خط 4 شوید. بعد از رسیدن به ایستگاه میدان بهمن از اتوبوس خارج، و با تاکسی های شهرک سالت به سمت صالح آباد بروید.

کسانی که از خارج تهران آمده اند نیز می توانند به صالح آباد بروند. کسانی که در پایانه جنوب از اتوبوس شهرشان پیاده شده اند، باید سوار اتوبوس بی آر تی خط 4 شوند و وقتی به ایستگاه میدان بهمن رسیدند، از اتوبوس خارج شوند. این گروه بعد از پیاده شدن از اتوبوس، باید سوار تاکسی های شهرک رسالت شده و به سمت بازار صالح آباد بروند.